niedziela, 9 lipca 2017

Jak to jest być blondynką?


Jestem czerwona ze wstydu jak.... mak. Okazało się, że jestem blondynką, choć nie jestem blondynką. A teraz będą przeprosiny:
1.
Kochany bloggerze,
przepraszam, że źle o bloggerze myślałam i mówiłam. Rozumiem, że wołanie o pomoc wysyłane przez blondynkę należy ignorować. Zwłaszcza, jeśli wcale nie straciła bloga, a tylko tak jej się wydaje.

2.
Kochani Szanowni Czytacze,
przepraszam, że wprowadziłam Was w błąd, naciągając na nienależne wyrazy współczucia. Otóż, ja blondynka-nieblondynka, wcale nie straciłam bloga, tylko ZAPOMNIAŁAM z jakiego konta google do niego się logowałam :((( !!!!
Wybaczcie... Teraz możecie mi współczuć głupoty :(

Teraz będą podziękowania:
Drogi Tetryku56,
bardzo Ci dziękuję za zaoferowanie pomocy w rozwiązaniu problemu utraconego dostępu do bloga Talent w Rękach. Dziękuję również za Twoją intuicje, że i ja mogę być informatyczną blondynką. I za tę genialną podpowiedź: Wybacz głupie pytanie, ale czy pamiętasz, że tamten blog miałaś zarejestrowany na innym koncie?

Ha, ha. ha i hura! Odzyskałam blog Talent w Rękach! 
Czy wiecie jak się czuje człowiek, który odzyskał coś czego w ogóle nie stracił? Taki człowiek jest szczęśliwy:)

P.S.
Przepraszam wszystkie blondynki, za nadużywanie słowa "blondynka" w kontekście własnej głupoty.

14 komentarzy:

  1. Wspaniale, że odzyskałaś mimo że nie utraciłaś, teraz połącz sobie blogi i loguj się z jednego konta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ha, ha połącz sobie blogi :) Małgosiu, chyba nie doceniasz mojego blondu ;-) Chyba wole mieć na oddzielnym, tak dla mnie bezpieczniej.
      Uściski ślę :)

      Usuń
  2. Wszystko dobre, co się dobrze kończy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze, że wszystko wróciło na dobre tory. W komputerowych sprawach możemy częściej mieć takie przygody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najśmieszniejsze Aleksandro jest to, że wszystko zawsze było na swoim miejscu :) A takie przygody są nieuniknione.

      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Tetryk jest super kolegą, w realu również

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pewne Klarko! I do tego oblatany po internetach, choć tetryk ;-)

      Usuń
  5. Umieć zrobić coś z niczego, to znak duszy kreatywnej :-). Ucieszyć przy tym innych, to Twój firmowy znak :D

    Dobrego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tesiu :D

      I Tobie dobrych, pogodnych dni życzę!
      Kwa, kwa...
      SMBOX1000000:)

      Usuń
  6. hahahaha :)

    kolejna wesoła blogowa przygoda...
    sympatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Z powodu nieproszonych gości włączyłam moderowanie. Przepraszam, że komentarz będzie trochę czekał na publikację. I miłego dnia Ci życzę :)